Dagen innan dagen

Idag kom jag hem och fick nöjet att städa och putsa en bil som ska vara med på bilmässan. Det var precis vad jag kände för efter en inte allt för underbar dag på jobbet, men nu är det gjort. Som tur är jag inte betrodd att meka med bilen, så jag fick kväll rätt tidigt jämfört med andra =) Det tråkiga är att jag inte heller är betrodd attt köra den, men det ska vi nog få ändring på 😉 Även att jag i ett okontrollerat sinnestillstånd råkade lova ut mig själv att hjälpa till med förberedelserna i morgon kväll. Bilarna ska tydligen ställas på sina platser och det ska fixas och trixas.

Nu blir det snart gofika sedan ska jag inviga bubbelbadet i nya badrummet, som jag har längtat efter det!

Om Monika

You never know how strong you are... until being strong is the only choice you have.
Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar